Вправи та ігри

Вправа «Екран настрою».

Мета: створення доброзичливої атмосфери, позитивного настрою у колективі.

Обладнання: Роздатковий матеріал – картки «Кумедні емоції», стенд.

Хід проведення вправи:Бе1

 По колу передаються картки з кумедним зображенням емоцій. Кожен учасник запам’ятовує номер картки, на якій намальовано ту емоцію, що відповідає його настрою. Картка, яку обрало більшість, прикріплюється до стенду «Екран настрою». (Зображень може бути декілька).

 Запитання для обговорення:

 – Який в нас зараз настрій? Він буде сприяти нашій роботі?

 – Чому так важливо розпочинати нове діло у гарному настрої?

  

Психолог ПОБД ім. Панаса Мирного

Янко Ельвіна Геннадіївна

 

 Вправа «Керівник».

 Мета: придбання учасниками досвіду керування іншими.

Обладнання: стільці, пов’язки на очі, штрафні жетони.

 Хід проведення вправи

Учасники  розподіляються на дві команди (гра буде проходити у дві черги), в кожній команді 6-7 пар. Тренер ознайомлює з правилами гри «Машинки»:

 – Гра «машинки» полягає у тому, що машинка керується за Безим2допомогою команд свого хазяїна, що він говоре, так вона і діє. Зараз ми проведемо конкурс на кращого хазяїна машинки і кращу «машинку», тобто, на кращого керівника і виконавця.

 Завдання хазяїна – чітко давати команди своїй «машинці», дбайливо відноситись до неї, намагатися, щоб з нею нічого поганого не трапилось, тобто, не попала ні в яку аварію, не з ким і не чим не зіткнулась. Бо за кожне таке зіткнення пара отримує штрафний жетон.

 У кімнаті розставляються стільці, що відіграють роль різних перепон на шляху «машинки» до свого хазяїна. Учасники що в парах стають напроти один одного на визначеній відстані, той хто в ролі «машинки» надягає на очі пов’язку, він повинен почути голос свого «хазяїна» і, чітко виконуючи його команди, «доїхати» до нього. 6-7 пар виконують завдання одночасно, потім пари міняються ролями. Роль журі при кожній парі виконують учасники другої команди (вони дають штрафні жетони за «аварії»). Потім команди міняються місцями.

Без3Запитання для обговорення:

 – Що легше дається: керування іншими, чи виконання настанов-команд?

 – Хто ж виявився кращим керівником, а хто – виконавцем?

 – Які якості допомогли справитися з завданням керувати і виконувати накази?

 – Який висновок кожен зробив для себе?

Джерело http://novosvit.pp.ua/interaktivna-gra-2/

 

Вправа «Екскурсія»

Інвентар: По одному хустці на пару для зав’язування очей.Без4

Опис вправи: Всі учасники розбиваються на пари. Ведучий  розповідає легенду гри: «Ви з другом вирішили відвідати місто, в якому вам так давно хотілося побувати, але раптово один «осліп». Але ви все одно зробите все можливе, щоб ваш друг зміг побачити місто вашими очима. Ви повинні водити одного за руку і розповідати, що відбувається навколо, попереджати його про перешкоди. В парі спочатку один стає сліпим, вибираючи місто, в якому він хотів би побувати, а зрячий проводить екскурсію протягом 2-3 хвилин. Потім учасники міняються.

Рекомендації: При обговоренні поговорити з учасниками, наскільки вони довіряли один одному, що сподобалося, що ні, чи змогли вони уявити і відчути розповідь напарника.

 

Вправа «Дрозд»

Опис вправи: Учасники утворюють два кола – внутрішній і зовнішній. Гравці внутрішнього кола стають спиною до центру, утворюються пари. Учасники повторюють слова та рухи за ведучим:

  • «Я дрозд, ти дрозд», – відкритою долонею показують на себе і сусіда.
  • «У мене ніс і у тебе ніс», – торкаються кінчиками пальців до свого Без5носа і до носі сусіда.
  • «У мене щічки маленькі і в тебе щічки маленькі», – смикають свої щічки і сусіда.
  • «Ми з тобою два друга», – тиснуть руку.
  • «Ми любимо один одного», – обіймаються.

Потім зовнішній коло робить крок вправо, і утворюються нові пари, вправа триває, поки пари не повернуться на вихідні позиції.

 

Джерело:  Online Журнал-Світ порад.

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.