МЕТОДИКА «ПРОФІЛЬ»

МЕТОДИКА «ПРОФІЛЬ»

(модифікація  «Карти  інтересів»)

 Інструкція: Дані питання стосуються Вашого відношення до різних напрямів   діяльності. Чи подобається Вам робити те, про що говориться в опитувальнику? Якщо так, то в бланку відповідей порядБезимени-9з номером питання поставте «+». Якщо не подобається – «-». Якщо сумніваєтеся – поставте «?».

 Стимульний матеріал.

Мені подобається..

  1. Дізнаватися про відкриття в галузі фізики і математики.
  2. Дивитися передачі про життя рослин і тварин.
  3. З’ясовувати устрій електроприладів.
  4. Читати науково-популярні технічні часописи.
  5. Дивитися передачі про життя людей в різних країнах.
  6. Бувати на виставках, концертах.
  7. Обговорювати і аналізувати події в країні і за кордоном.
  8. Спостерігати за роботою медсестри, лікаря.
  9. Створювати затишок і лад в домі, класі, школі.
  10. Читати книги і дивитися фільми про війни і битви.
  11. Займатися математичними розрахунками і підрахунками.
  12. Дізнаватися про відкриття в галузі хімії і біології.
  13. Ремонтувати побутові електроприлади.
  14. Відвідувати технічні виставки, ознайомлюватися з досягненнями науки і техніки.
  15. Ходити в походи, бувати в нових незнаних місцях.Безимени-10
  16. Читати відгуки і статті про книги, фільми, концерти.
  17. Брати участь в суспільному|громадському| житті школи, міста.
  18. Пояснювати однокласникам навчальний матеріал.
  19. Самостійно виконувати роботу по господарству.
  20. Дотримувати режим дня, вести здоровий спосіб життя.
  21. Проводити досліди по фізиці.
  22. Доглядати тварин, рослини.
  23. Читати статті про електроніку і радіотехніку.
  24. Збирати і ремонтувати меблі, годинник,  замки,  велосипеди.
  25. Колекціонувати камені, мінерали.
  26. Вести щоденник, складати вірші і оповідання.
  27. Читати біографії відомих політиків, книги по історії.Безимени11
  28. Грати із дітьми, допомагати виконувати уроки молодшим школярам.
  29. Купувати продукти для дому, вести рахування витрат.
  30. Брати участь у воєнних іграх, походах.
  31. Займатися фізикою і математикою зверх шкільної програми.
  32. Помічати і тлумачити природні явища.
  33. Збирати і ремонтувати комп’ютери.
  34. Будувати креслення, схеми, графіки, у тому числі на комп’ютері.
  35. Брати участь в  географічних,   геологічних  експедиціях.
  36. Розповідати друзям про прочитані книги, побачені фільми.
  37. Стежити за політичним життям в країні і за кордоном.
  38. Доглядати маленьких дітей або близькими, якщо вони захворіли.
  39. Шукати і знаходити способи заробляння грошей.
  40. Займатися фізичною культурою і спортом.
  41. Брати участь у фізико-математичних олімпіадах.
  42. Виконувати лабораторні досліди по хімії і біології.
  43. Знатися на принципах роботи електроприладів.
  44. Знатися на принципах роботи різних механізмів.
  45. «Читати» географічні і геологічні карти.
  46. Брати участь в концертах.
  47. Вивчати політику і економіку інших країн.Безимени-12
  48. Вивчати причини поведінки людей, будову людського організму.
  49. Вкладати зароблені гроші до домашнього бюджету.
  50. Брати участь в спортивних змаганнях.

 

Бланк для відповідей

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
11 12 13              
                   
                   
                  50

             Обробка і аналіз результатів: Після того, як ви завершили роботу з опитувальником, повинні підрахувати кількість плюсів в кожній з десяти колонок. Десять колонок – це десять можливих напрямів професійній діяльності:

фізика і математика;Безимени-13

хімія і біологія;

радіотехніка і електроніка;

механіка і конструювання;

географія і геологія;

література і мистецтво;

історія і політика;

педагогіка і медицина;

підприємництво і домоводство;

спорт і військова справа.

 Чим вище бал в кожній колонці, тим вище інтерес до цього виду діяльності. Максимальний бал – 5 – говорить про яскраво виражений інтерес до предмету або виду діяльності. Чим менше балів, тим слабший інтерес. Якщо сума балів ні в одному стовпці не перевищує 2 бали, значить, професійні інтереси ще не сформовані.

 Найчастіше максимальне число балів опиняється не в одному, а в трьох-чотирьох стовпцях. Ці комбінації виявляють сферу професійних інтересів підлітка.

  

Психолог ПОБД ім. Панаса Мирного

Янко Ельвіна Геннадіївна

 

 

 

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.